Kies bij het bestellen voor ‘Nieuw bij HORNBACH?’ of klik hier. Voer je gegevens in en klaar is Kees. Of Janneke. Of Achmed. Of jijzelf. Nou goed, je snapt het idee.

Nee, dat hoeft niet. Ook zonder account kun je gewoon bij ons bestellen. Wel moet je in dat geval je gegevens bij elke bestelling opnieuw invoeren. Wanneer je al een account hebt, gebeurt dat automatisch.

Geen probleem! Zo lang je maar weet met welk e-mailadres je je HORNBACH-klantaccount hebt aangemaakt, kun je heel makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op 'Wachtwoord vergeten?' op de aanmeldpagina of via onze HORNBACH-app en volg de stappen.
Je ontvangt binnen een kwartier een mail met een link om je wachtwoord te resetten. Let op: de link is 3 uur geldig,

Geen zorgen. Controleer eerst of de mail niet per ongeluk in de spam-folder of verwijderde e-mails terecht is gekomen. Zorg er ook voor dat je het e-mailadres ingevoerd hebt waar je jouw HORNBACH-klantaccount op aangemaakt hebt. Klopt dit allemaal en nog geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en we lossen het samen op!

Log in op je HORNBACH-klantaccount onder 'Persoonlijke gegevens' werk je gemakkelijk je gegevens bij door op wijzigen te klikken.

Bij elk artikel dat we aanbieden in onze Onlineshop vind je, onder de afbeelding van het artikel, een -symbool met de tekst ‘Aan je verlanglijst toevoegen’. Klik op het hartje en het artikel van je keuze wordt automatisch voor je bewaard op je verlanglijst. Superhandig; zo kun je op je dooie gemak je lievelingsartikelen verzamelen en hoef je niet steeds artikelen terug te zoeken.

Klaar om (een aantal van) je opgeslagen artikelen af te rekenen? Ga dan binnen jouw HORNBACH-klantaccount naar je verlanglijst en plaats je artikel(en) vanaf daar in je winkelwagentje. Kind kan de was doen. En een HORNBACH-held een bestelling.

Met een HORNBACH-klantaccount kan je snel al je bestellingen online inzien, annuleren of een retour aanmelden. Je kunt hier ook makkelijk verschillende bezorgadressen opslaan of je favoriete artikelen opslaan op je persoonlijke verlanglijst. Ook kun je je creditcard als voorkeursbetaalmiddel vastleggen. Handig! Want zo kan jij je bestellingen voortaan echt heel snel plaatsen.

Registreer je kassabon nu als praktische e-bon. Houd online het overzicht over je aankopen in de vestiging. Met e-bonnen kan je je aankopen ook terugbrengen zonder de originele kassabon. En je raakt nooit meer een kassabon kwijt als je je garantie wilt checken.

E-bonnen worden na de registratie gecontroleerd en verwerkt. Je kan je kassabon tot een jaar na de aankoopdatum registreren als e-bon. E-bonnen worden permanent in je account opgeslagen, natuurlijk kan je je e-bonnen op ieder moment verwijderen.
Meer over de e-bon lees je hier.

Als wij de prijs verlagen van een door jou gekocht artikel binnen 30 dagen na je aankoop, dan krijg jij het verschil van ons terug als tegoed in je HORNBACH-klantaccount. Om dit tegoed in de winkel te gebruiken activeer je deze eenvoudig in je account. Zo ben je ook ná je aankoop verzekerd van de laagste prijs. Want het voelt toch best lullig, als je net twee weken geleden een hele vette nieuwe boormachine hebt aangeschaft en dat dan ineens de prijs wordt verlaagd? Vinden wij wel in ieder geval.

Binnen jouw HORNBACH-klantaccount kun je ook alle belangrijke info over jouw dichtstbijzijnde vestiging bekijken, inloggen bij ‘Mijn Smart Home’, je simpel en snel in- of uitschrijven voor onze nieuwsbrief en je kunt de QR-code van je Klantaccount-ID eenvoudig laten zien bij de kassa van de vestiging. Je aankoop wordt dan meteen geregistreerd in je account.

Neem contact met ons op via het contactformulier: