FAQ

Vragen over je account

Door een HORNBACH-klantaccount aan te maken op onze website maak je jezelf het leven stukken makkelijker. Want binnen je eigen account kun je bijvoorbeeld je bestellingen, je e-bonnen en rekeningen inzien en terugzoeken, maar ook kun je hier verschillende gegevens opslaan. Die gegevens hoef je dan niet keer op keer, bij elke bestelling opnieuw in te voeren. Dat scheelt je dus een heleboel tijd.

Vragen over je account

Jouw HORNBACH-klantaccount

Bekijk en beheer je bestellingen, rekeningen en verlanglijst, óf wijzig je persoonlijke gegevens (wachtwoord, (email)adres, telefoonnummer) of nieuwsbriefinschrijving. Bewaar gemakkelijk al je bonnen online, handig voor garantie. Zo raak je nooit meer een bon kwijt.
Allemaal opties die mogelijk zijn in jouw account! Maak een account aan of log in.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt een HORNBACH-klantaccount?

Hoe maak ik een HORNBACH-klantaccount aan in de Onlineshop?

Kies bij het bestellen voor ‘Nieuw bij HORNBACH?’ of klik hier. Voer je gegevens in en klaar is Kees. Of Janneke. Of Achmed. Of jijzelf. Nou goed, je snapt het idee.

Moet ik een account aanmaken om iets te bestellen?

Nee, dat hoeft niet. Ook zonder account kun je gewoon bij ons bestellen. Wel moet je in dat geval je gegevens bij elke bestelling opnieuw invoeren. Wanneer je al een account hebt, gebeurt dat automatisch.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Geen probleem! Zo lang je maar weet met welk e-mailadres je je account hebt aangemaakt, kun je heel makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op 'Wachtwoord vergeten?' op de aanmeldpagina of via onze HORNBACH-app en volg de stappen.
Je ontvangt binnen een kwartier een mail met een link om je wachtwoord te resetten. Let op: de link is 3 uur geldig,

Ik ontvang geen e-mail om mijn wachtwoord te wijzigen. Wat nu?

Geen zorgen. Controleer eerst of de mail niet per ongeluk in de spam-folder of verwijderde e-mails terecht is gekomen. Zorg er ook voor dat je het e-mailadres ingevoerd hebt waar je jouw HORNBACH account op aangemaakt hebt. Klopt dit allemaal en nog geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en we lossen het samen op!

Mijn adres is gewijzigd. Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?

Log in op je HORNBACH-klantaccount onder 'Persoonlijke gegevens' werk je gemakkelijk je gegevens bij door op wijzigen te klikken.

Hoe maak ik een verlanglijst?

Bij elk artikel dat we aanbieden in onze Onlineshop vind je, onder de afbeelding van het artikel, een -symbool met de tekst ‘Aan je verlanglijst toevoegen’. Klik op het hartje en het artikel van je keuze wordt automatisch voor je bewaard op je verlanglijst. Superhandig; zo kun je op je dooie gemak je lievelingsartikelen verzamelen en hoef je niet steeds artikelen terug te zoeken.

Klaar om (een aantal van) je opgeslagen artikelen af te rekenen? Ga dan binnen jouw HORNBACH-account naar je verlanglijst en plaats je artikel(en) vanaf daar in je winkelwagentje. Kind kan de was doen. En een HORNBACH-held een bestelling.

Wat kan ik met een HORNBACH-klantaccount?

Bestellingen plaatsen, inzien en aanpassen

Met een HORNBACH-account kan je snel al je bestellingen online inzien, annuleren of een retour aanmelden. Je kunt hier ook makkelijk verschillende bezorgadressen opslaan of je favoriete artikelen opslaan op je persoonlijke verlanglijst. Ook kun je je creditcard als voorkeursbetaalmiddel vastleggen. Handig! Want zo kan jij je bestellingen voortaan echt heel snel plaatsen.

Digitaliseren van je kassabon tot E-bon

Registreer je kassabon nu als praktische e-bon. Houd online het overzicht over je aankopen in de vestiging. Met e-bonnen kan je je aankopen ook terugbrengen zonder de originele kassabon. En je raakt nooit meer een kassabon kwijt als je je garantie wilt checken.

E-bonnen worden na de registratie gecontroleerd en verwerkt. Je kan je kassabon tot een jaar na de aankoopdatum registreren als e-bon. E-bonnen worden permanent in je account opgeslagen, natuurlijk kan je je e-bonnen op ieder moment verwijderen.
Meer over de e-bon lees je hier.

Activeren van je tegoed

Als wij de prijs verlagen van een door jou gekocht artikel binnen 30 dagen na je aankoop, dan krijg jij het verschil van ons terug als tegoed in je HORNBACH-account. Om dit tegoed in de winkel te gebruiken activeer je deze eenvoudig in je account. Zo ben je ook ná je aankoop verzekerd van de laagste prijs. Want het voelt toch best lullig, als je net twee weken geleden een hele vette nieuwe boormachine hebt aangeschaft en dat dan ineens de prijs wordt verlaagd? Vinden wij wel in ieder geval.

Wat kan ik nog meer met mijn HORNBACH-klantaccount?

Binnen jouw HORNBACH-account kun je ook alle belangrijke info over jouw dichtstbijzijnde vestiging bekijken, inloggen bij ‘Mijn Smart Home’, je simpel en snel in- of uitschrijven voor onze nieuwsbrief en je kunt de QR-code van je Klantaccount-ID eenvoudig laten zien bij de kassa van de vestiging. Je aankoop wordt dan meteen geregistreerd in je account.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op via het contactformulier: