Deze service kost je niets en het bespaart je bovendien zelfs tijd.

Voor reserveren & afhalen geldt een minimum bestelbedrag van €25,-. Bij het artikel in de Onlineshop staat aangegeven of het product reserveerbaar is.

Als je je online reservering geplaatst hebt, ontvang je een bevestigingsmail. Deze moet je meenemen als je je reservering op komt halen in de vestiging. En klaar ben je.

Je haalt het op in jouw HORNBACH-vestiging. Afhalen kan op een door jou gekozen tijdslot.

Je betaalt vooraf via de Onlineshop. Hoe? Betalen kan via iDeal, Paypal of creditcard.

Tot 3 dagen na je gewenste afhaaldatum.

We verzenden automatisch herinneringsmails voor het ophalen naar de klant. Als er geruime tijd verstreken is, wordt de bestelling geannuleerd en restitueren we het aankoopbedrag.

Dit regel je zelf! Bekijk je aankoop in ‘Mijn Account’ en klik op Artikel annuleren.

Let op: Vaak is annuleren en wijzigen niet meer mogelijk, omdat we onze bestellingen zo snel mogelijk verwerken. Gaat er wat mis bij je bestelling? Dan kun je uiteraard altijd even contact opnemen met onze klantenservice via ons . Ons advies: doe dit zo snel mogelijk! Dan is de kans groter dat we nog iets voor je kunnen betekenen.

Beantwoord dit je vraag niet? Bekijk de meestgestelde vragen over .

Je gegevens worden alleen voor interne doeleinden gebruikt. We gebruiken het niet voor wervingsdoeleinden. En je bent ook niet ineens aangemeld voor de HORNBACH nieuwsbrief. Hand erop!

Ga alsjeblieft naar een medewerker van HORNBACH. Daarna wordt jouw gereserveerde vak geopend. Na opening ontvang je ook jouw leveringsbon via e-mail.

Je vindt het juiste vakcontrolenummer op de deur van het kluisje waarin jouw artikelen klaarliggen. Door op de link te klikken, wordt precies weergegeven welk vak voor jou is gereserveerd. Voer de 4-cijferige cijfers handmatig in. Als je de HORNBACH-app hebt geïnstalleerd, opent de link zich via de app en kun je de QR-code scannen.

Na succesvolle opening van jouw gereserveerde vak wordt jouw leveringsbon/factuur per e-mail naar je verstuurd.

De locaties zijn bij elke vestiging anders. Het afhaalpunt bevindt zich op een goed toegankelijke plaats buiten de winkel.

Na klik op de link in de afhaal-mail zie je in welk vak jouw bestelling klaarligt.

De afhaalkluis is bedoeld voor het afhalen van producten die je hebt besteld met onze "Reserveren en afhalen" service en die je al hebt betaald in de webshop. Bij het afronden van je bestelling in de webshop kun je de afhaalkluis kiezen als gewenste afhaallocatie.

We doen ons best om jouw reservering correct en volledig in de afhaalkluis te plaatsen. Mocht er toch een fout optreden, neem dan gerust contact op met een medewerker.

Je ontvangt de PIN voor jouw kluisje via een link in het afhaalbericht (PIN is alleen nodig in vestiging Geleen)

Breng je smartphone mee voor het afhalen. Open je afhaalbericht en klik op de knop "Start nu met afhalen via smartphone". Voer het juiste vakcontrolenummer in voor het getoonde vak. Als je de HORNBACH-app hebt geïnstalleerd, opent de link zich via de app en kun je de QR-code scannen. Bij correcte invoer wordt de PIN voor het gereserveerde vak/getoonde vakken weergegeven.

Het grootste vak heeft afmetingen van 118 x 88 x 135 cm (H x B x D). Het vak met de grootste lengte heeft de afmetingen 22 x 46 x 217 cm (H x B x D).

Ja, de vakken van de afhaalkluis zijn beveiligd met sloten en een PIN. Bovendien worden alle HORNBACH afhaalkluizen met videobewaking beveiligd.

Bij elke online bestelling (Reserveren & afhalen) kan de service worden gebruikt. De voorwaarde is dat de betreffende HORNBACH-winkel de service aanbiedt en dat de bestelling van tevoren wordt betaald.

Als je gebruik maakt van de service bij je reservering, zijn er speciale parkeerplaatsen beschikbaar die expliciet zijn gereserveerd voor deze service. Gewoon daar parkeren en je aanmelden via de link in het afhaalbericht.

Je kunt de informatie over de locatie van de gereserveerde parkeerplaatsen vinden in het afhaalbericht.

Zodra je op een van de gereserveerde parkeerplaatsen staat, kun je klikken op de link in de afhaalbericht e-mail. Dan opent zich een afhaalformulier. Hierin kun je aangeven op welke parkeerplaats je staat.

Met een klik op de knop "Aanmelden in de winkel", komt een HORNBACH-medewerker naar je auto om de bestelde producten te leveren.

Ja, deze service is gratis!