• Alle vakmensen zijn vooraf gescreend en komen bij jou uit de buurt.
  • Voor een vaste prijs wordt de montage gedaan.
  • Garantie op de montage.
  • Klantenservice beschikbaar.

  • Na het bestellen en afrekenen van een artikel, ontvang je van onze partner Zoofy een mail met de montage-afspraak. Mocht je op dat moment niet kunnen, dan staat er een link in deze mail om de afspraak te wijzigen.

  • Zorg er uiteraard voor dat het te monteren artikel aanwezig is.
  • Zorg ervoor dat er iemand aanwezig is om de professional binnen te laten.
  • Een vooraf gescreende professional rondt de montage netjes voor je af.

  • Je artikel kan worden aangesloten op de aanwezige aansluitpunten.
  • De montage betreft alleen het plaatsen van het gekochte artikel.
  • Meerwerk- en eventuele materiaalkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen (dus geen leidingwerk en andere aanpassingen).
  • Is je artikel gemonteerd of geplaatst? Samen checken jullie of alles naar behoren werkt.
  • Afspraak verzetten? Doe dit tenminste 24 uur van tevoren, dan kan de monteur iemand anders helpen.
  • De kleine montageklus koop je als 'artikel'. Dit artikel betreft alleen de montage. Het te monteren artikel (bijvoorbeeld een kraan) zit hier dus niet bij en zul je zelf moeten kopen.

Mocht je nog vragen hebben voor, tijdens of na de installatie, dan staat het team van Zoofy doordeweeks tussen 9:00 – 17:00 uur voor je klaar! Je kan contact opnemen met Zoofy via deze link: https://klantenservice.zoofy.nl/.